Zoeken in deze blog

maandag 29 augustus 2011

The Body Shop cocos body butter



Ik had nog geen enkel item van TBS , totdat ik  in thebodyshop binnen ging in Genk . Ik zag een thebodyshop staan , en ik zei mama ik moet iets van thebodyshop hebben . Want ze had me een kleine body butter beloofd , natuurlijk moet ze dan haar belofte na komen ! :) Lees verder als je wilt weten wat ik van deze bodybutter vindt







Uiteindelijk na 10minuten in de winkel te kijken kocht ik deze bovenstaande bodybutter. Er bestaan bodybutters die hard zijn en die zacht zijn . Waarover ik nu bezig ben is een harde bodybutter. De geur is niet helemaal cocos , er zit een beetje limoen citroen iets achtigs in. Maar hij ruikt helemaal geweldig. Ik heb een droge huid , maar mijn benen zijn gewoon normaal omdat ik een bodybutter gebruik op mijn benen en niet op de rest van mijn lichaam. Trouwens , mijn benen zijn echt glad geworden nadat ik de bb heb gebruikt van tbs!















Ik kreeg ook nog een gratis sample , van de aardbeien geur . Ik dacht dat ie' in een potje lijk de coccos zat . 
Het potje is wel handig . En de geur van de aarbeien , jummie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten