Zoeken in deze blog

zondag 28 augustus 2011

SALE koopjes!

 
Je raad het al ! In een kruidvat filiaal vond ik nog een paar bakken met makeupsale. Eigenlijk ging ik voor de transculent loose powder van essence. In sommige filiaalen zie ik de andere producten wel nog staan maar de poeder niet . Overal waar ik naartoe ga , en er is een kruidvat in de buurt vind ik nooit de poeder , echt .
Maar het kan ook dat de 50's reloud girls al voorbij is gekomen toen ik 3 weken op vakantie was , balen!
Verder over de ''gekochte" producten.  Bijna elk beauty item heb ik voor 0.50 cent gescoord. Een koopje dus!  De producten waren dus beplakt met plakband , niet zo handig als je het mij vraagt. En dus zijn de producten ook wel "beschadigd" als je het zo kan noemen .




Nagelverharder Manhatten



Ik zag deze nagelverharder staan van Manhatten , en ik dacht van hé ik heb alleen eentje van de Kruidvat en die vind ik niet zo goed , dus neem ik deze mee ! Hij is in gewoon formaat lijk de nagellaken van Manhatten.
De nagelverharder heeft een goede substantie en je kan er makkelijk je nagels mee lakken , wat ik alleen raar vindt is dat de kleur niet doorschijnend is dus dat het een "gebroken wit " is. Maar hij werkt wel fijn, en hij lakt mijn nagels goed. Hij verhardt mijn nagels ook beter dan met die van Kruidvat.
Prijs? 0,50 cent (!!)



Quattro Oogschaduwpalletjes Essence




Ik ging even kijken in de rekken van Essence en ik zag bovenop die rekken een bak staan met beautyproducten voor 0,50 cent en €1.00 .
Mijn moeder viste er 2 oogschaduw palletjes uit en zei , " Hey Amanda vindt je deze niet mooi?
Ik zei van ; pak ze mee.  De pigmentatie is van goede kwaliteit , maar bij de wat lichtere kleurtjes moet je 2 keer over gaan. Maar voor die prijs? Wat wil je er dan nog voor.



Lipsticks



Met de lipsticks ben ik het blijdst. Ze dekken goed en hebben een mooie kleur.
De donker rode vind ik ietsjes te donker voor mijn huid tint maar zeker ga ik hem dragen.
Ook van de lichtste ben ik niet zo enthousiast, omdat ik de kleur raar vindt .



Concealer






Ik kocht ook een concealer in een doosje die je makkelijk kan aanbrengen met een concealer kwastje.
De kleur is niet echt bepaald mijn huidskleur maar hij kan erdoor. De dekking is goed en je huid begint niet te schilferen wat bij veel concealers wel gebeurt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten