Zoeken in deze blog

woensdag 17 augustus 2011

Shoplog Action





Ik ben vooral naar de Action gegaan om te ''beautybudgetshoppen''
De dingen die ik kocht waren; een oogmakeupremover, oogpotloodjes , oogschaduw , en leuke ringen.






Oogreinigings Lotion

Oogreinigens lotion haalt je niet waterproof -makeup eraf.
 Hij zorgt dat al je makup eraf gaat met deze oogreinigings lotion van Odina.
Prijs? €0.99






Max oogschaduw palletje

Dit oogschaduw palletje is van het merk MAX.
De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd ,en ik vindt ze erg mooi.
Prijs? €0.99

De swatches


Oogpotloodjes

De kleuren die in het pakketje zitten zijn 2 bruine:
éen donkerbruine en éen lichtbruine. Er zit trouwens ook nog
éen zwartje bij! Die kan natuurlijk niet ontbreken .
Prijs? € 0.69

De ringen

Een uilenring , ik ben er echt helemaal weg van . 
Hij is zo gourges! I like him. . 
Prijs? €0.69




Dit zijn wat groottere exemplaren. 
Ik vind deze ook heel leuk, het is best wel een grootte ring.
En daar hou ik van!
Prijs? €0.99





Geen opmerkingen:

Een reactie posten