Zoeken in deze blog

vrijdag 19 augustus 2011

Wou ik even online bestellen bij M.A.C





Ik ging even wat ronddwalen op de site van M.A.C , en ik zag die o zo mooie oogschaduws staan. Ik dacht laat ik er eentje bestellen. Ze kosten toch maar 15$ , omgerekend is dat zo een €9 ongeveer.  Ik drukte op bestellen, eerst moest ik een account aanmaken voordat ik iets kon bestellen . Een account had ik nog niet dus moest ik er eentje aanmaken. Ik vulde mijn gegevens in. Ik vulde het vakje in waar je woont. Ik besefte dat er geen Belgie bij stond. Ik zocht in de lijst van de woonplaatsen . Jammer de jammer , er staat t geen Belgie bij! Daar ging mijn mooie oogschaduw van M.A.C . Ik dacht fijn van , jeej ik heb een mooie oogschaduw van M.A.C in de kleur : Passionate. Zo happy was ik ! Toch kan ik nog altijd een oogschaduw kopen van M.A.C . In Maastricht , bij de bijenkorf. Voor die 6 euro maak ik me niet druk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten